Frenck - Leraar wiskunde - Delft
Frenck - Leraar wiskunde - Delft

Dit is een top leraar. Kwaliteit van het profiel, ervaring in hun vakgebied, gegarandeerd antwoord. Frenck regelt zorgvuldig en met plezier jouw eerste Wiskunde les.

Frenck

Dit is een top leraar. Kwaliteit van het profiel, ervaring in hun vakgebied, gegarandeerd antwoord. Frenck regelt zorgvuldig en met plezier jouw eerste Wiskunde les.

  • Tarief €48
  • Reactie 7u
  • Leerlingen

    Aantal leerlingen die door Frenck zijn begeleid sinds zijn start bij Superprof

    50+

    Aantal leerlingen die door Frenck zijn begeleid sinds zijn start bij Superprof

Frenck - Leraar wiskunde - Delft
  • 5 (26 beoordelingen)

€48/u

Contact opnemen
  • Wiskunde
  • Fysica
  • Chemie
  • Examentraining Natuurkunde

Bijles Docent Natuurkunde, Scheikunde en Wiskunde: 8 jaar ervaring • Schrijver examenbundels Natuurkunde • Ervaren examentrainer • Master student Mechanical Engineering TU Delft

  • Wiskunde
  • Fysica
  • Chemie
  • Examentraining Natuurkunde

Leslocatie

Ambassadeur

Dit is een top leraar. Kwaliteit van het profiel en van het diploma, gegarandeerd antwoord. Frenck organiseert met plezier jouw eerste les Wiskunde.

Over Frenck

Ik ben Frenck Hakkaart, afgestudeerde bachelor Mechanical Engineering en momenteel bezig met mijn master Mechanical Engineering aan de Technische Universiteit Delft. De afgelopen 8 jaar heb ik bijles aan meer dan 100 leerlingen gegeven in de vakken: Natuurkunde, Wiskunde (A, B & C), Scheikunde en Economie. Dit waren leerlingen van alle verschillende niveaus en jaarlagen. Ik kan ook examentraining geven om een leerling goed te helpen bij de voorbereiding op de eindexamens (gemiddelde beoordeling van een 9,1 uit meer dan 50 evaluaties). Mijn expertise ligt met name bij natuurkunde, waarvoor ik meerdere cursussen heb voltooid en extra oefenmateriaal beschikbaar heb voor VMBO, HAVO en VWO. Copy paste link om mijn site te bekijken: "https://frenckhak.wixsite.com/beta-bijles-frenck" Bovendien heb ik afgelopen zomer samengewerkt met Athenaschools om Natuurkunde examenbundels te schrijven die zowel gebruikt zullen worden tijdens examentrainingen, als los verkocht zullen worden. Hierbij heb ik nog meer ervaring opgedaan om leerlingen zo goed mogelijk voor te bereiden op hun eindexamens. BÈTA BIJLES FRENCK KVK-nummer: (Opgeslagen informatie)

Lees verder

Over deze les

  • Secundair onderwijs
  • Seconde
  • niveaus :

    Secundair onderwijs

    Seconde

  • Nederlands

Alle talen die tijdens de les gesproken worden :

Nederlands

Ik vind het prettig om les te geven op een manier waarbij ik eerst kort de stof behandel met de leerling(en), vervolgens de leerling opgaven laat maken en op het punt dat de leerling vastloopt, of ik zie dat er iets niet helemaal lekker loopt, de leerling de stof verder uit te leggen, of bepaalde SLIMMIGHEIDJES die niet in het boek staan uit te leggen. Het is erg belangrijk voor leerlingen om VERTROUWEN te krijgen naar hun toetsen toe. Dat is de reden waarom meer vertrouwen creëren bij de leerling een van de doelen tijdens de bijlessen is. Voor mij is het belangrijk dat de leerling de stof echt GOED gaat BEGRIJPEN. Ik zal dus ook veel vragen waarom de leerling een bepaald antwoord geeft, zowel bij een goed of fout antwoord. Hierdoor leert een leerling zijn of haar antwoorden goed te beredeneren, en wordt er goed nagedacht over het gegeven antwoord. Ook corrigeert de leerling zichzelf vaak al voordat ik iets heb gezegd, mocht het antwoord fout zijn geweest. Ik vind het ook belangrijk dat de leerling niet tegen de bijlessen opziet, er moet ook ruimte zijn voor leuke opgaven, waarbij de materie op een leuke manier wordt toegepast. Ik probeer om dit te bereiken ook soms zelf opgaven te bedenken, of voorbeelden in de wereld om ons heen te vinden, die aansluiten op de materie, in een wat meer INTERESSANTE EN UITDAGENDE VORM dan in het boek staat. Het doel hiervan is dat de leerling de materie zelf ook leuker gaat vinden.

Lees verder

Tarieven

Tarief

  • €48

Pakkettarieven

  • 5u: €240
  • 10u: €480

online

  • €48/u

Kom meer te weten over Frenck

Kom meer te weten over Frenck

  • 1) Wanneer is de interesse voor jouw onderwerp en voor het geven van privéles ontstaan?

    Mijn interesse voor bèta vakken begon al vroeg, op de basisschool zei ik al dat ik Lucht en Ruimtevaart Engineering wilden studeren (is uiteindelijk Mechanical Engineering geworden). Toen kwam de interesse vooral nog voort uit de vette vliegtuigen die ik zag op het nieuws of op mijn vader zijn werk, maar op de middelbare school herontdekte ik mijn interesse voor de bètavakken. Dit was vooral het geval bij Natuurkunde, maar ook voor de andere bèta vakken. Het verklaren van natuurlijke processen die we dagelijks om ons heen zien, in combinatie met het feit dat (in mijn ogen) alles in de Natuurkunde logisch is, maakt het voor mij erg boeiende materie. Deze interesse in combinatie met het plezier wat ik haalde uit klasgenoten helpen met deze logica inzien hebben ervoor gezorgd dat ik in de derde klas al ben begonnen met bijles geven. Inmiddels heb ik heel wat leerlingen gehad, maar het ontmoeten van nieuwe leerlingen in combinatie met het zien van progressie bij leerlingen zorgt er voor dat bijles geven heel leuk blijft om te doen!
  • 2) Vertel ons meer over het vak waarin je lesgeeft en over de onderwerpen die je leuk vindt om te bespreken met leerlingen (en eventueel ook de onderwerpen die je minder leuk vindt)!

    Natuurkunde, Wiskunde en Scheikunde liggen dichter bij elkaar dat je zou denken. Bij zowel Scheikunde als Natuurkunde moet je Wiskunde toepassen om de vraagstukken op te lossen. Het meest interessant vind ik zelf de vraagstukken bij Natuur- en Scheikunde waar je berekening moet maken op basis van logica, alles moet kloppen qua eenheden, en er is maar 1 goed antwoord mogelijk. Ik ben geen fan van dingen uit je hoofd leren, bepaalde regels die je moet kennen voor wiskunde of scheikunde zijn voor mij een stuk saaier dan opgaves die je kan oplossen met logica. Een goed voorbeeld hiervan is formules omschrijven bij Natuurkunde, het kan een enorme puzzel zijn, maar zodra je eruit komt geeft het een voldaan gevoel. Om leerlingen ook op een logische manier naar deze materie te laten kijken, en echt het kwartje te zien vallen, maakt voor mij bijles geven heel leuk.
  • 3) Vertel ons over je grote voorbeeld of rolmodel, of het nou een leraar of lerares is waar je zelf les van hebt gehad of een genie in jouw veld!

    Mijn voorbeeld op het gebied van Engineering is mijn vader. Mijn vader is een no-nonsense man, hij bekijkt alles op een logische manier en houdt van aanpakken. Van hem heb ik altijd meegekregen om oplossingsgericht naar de wereld te kijken. Dit probeer ik toe te passen voor mijn studie, maar ook tijdens de bijlessen.
  • 4) Wat zijn, volgens jou, de vereiste kwaliteiten om een expert te zijn in jouw vak?

    Om een goede beta-vak docent te zijn denk ik dat je niet alleen zelf excellent moet zijn in het vak dat je bijles geeft, maar je juist jezelf goed in de positie van een leerling moet kunnen zetten, die de materie misschien juist niet goed begrijpt. Elke leerling is anders, en heeft dus ook een andere aanpak nodig. Een goede dosis inlevings- en aanpassingsvermogen is dus wel vereist. Verder moet je wel houden van aanpakken, om vakken zoals Wiskunde goed te kunnen begrijpen zal je veel opgaven moeten maken.
  • 5) Kun je ons een leuke anecdote vertellen die te maken heeft met jouw beroep of jouw eigen schooltijd?

    Ik heb ook een eeneiige-tweelingbroer, Rick. Rick zat op de middelbare school bij mij in de klas, en we moest allebei een toets inhalen. Dit gebeurde buiten de les om, in een apart lokaal bij een docent die ons niet kende. Ik had goed geleerd voor de toets, maar Rick was vergeten te leren voor de toets. We hoefden de toets niet op hetzelfde moment te maken. Ik had netjes mijn toets gemaakt, ingeleverd, en ben uit het lokaal gelopen. Vervolgens heb ik een andere trui aangedaan, leerling pas van mijn broer gekregen, en heb ik dezelfde toets nog een keer gemaakt, maar dan namens mijn broer…
  • 6) Dan is nu de tijd gekomen om toe te geven dat jij misschien ook wel wat moeilijkheden hebt gehad op school... en hoe je die hebt overwonnen!

    Ik had op de middelbare school moeite met mijn motivatie om goed te leren, dit heb ik overwonnen door de bètavakken echt als puzzeltjes te beginnen te zien. Hierdoor begon ik de vakken een stuk leuker te vinden, dit probeer ik ook te doen in mijn bijlessen. Ik vind het belangrijk dat de leerling niet tegen de bijlessen opziet, er moet ook ruimte zijn voor leuke opgaven, waarbij de materie op een leuke manier wordt toegepast. Ik probeer om dit te bereiken ook soms zelf opgaven te bedenken die aansluiten op de materie, in een wat leukere en uitdagendere vorm dan in het boek staat.
  • 7) Help ons je een beetje beter te leren kennen door ons te vertellen over jouw passies (die je misschien ook van plan bent te delen via Superprof).

    Een van mijn passies is het overbrengen van kennis aan andere. Ik haal veel plezier en voldoening uit het delen van kennis en mijn interesses, en te zien dat ik hier (soms) mensen mee kan helpen. Een andere passie van mij is sporten, hier kan ik veel van mijn energie in kwijt, en haal ik nog meer energie uit.
  • 8) Wat maakt jou een Superprof (behalve het beantwoorden van deze vragen 😉) ?

    Ik denk dat wat mij een Superprof maakt is dat ik me goed in de positie van een leerling kan plaatsen. Omdat ik zelf ook nog een student ben, weet ik vaak hoe een student naar bepaalde materie kijkt, dit kan erg helpen tijdens de bijlessen. Doordat ik al bijna 6 jaar bijles geef aan inmiddels meer dan 50 leerlingen, heb ik kunnen leren om de manier van uitleggen te personaliseren voor de leerling. Zo probeer ik elke leerling op de voor hem of haar geschikte manier te helpen. Hierdoor herken ik ook sneller punten waar leerlingen vastlopen, en kan dit soms dus al in de kiem smoren voordat het gebeurd. Ook kan ik bepaalde tips over de vorm van examenvragen geven, en hoe deze aan te pakken. Ik raak niet snel paniek als ik zelf iets niet weet, het kan altijd gebeuren dat niet alleen de leerling, maar ook ik een opgaven even niet begrijp. Het is in deze situatie erg belangrijk om niet in paniek te raken, maar rustig met de leerling naar het juiste antwoord of aanpak te zoeken. Ik denk dat dit juist voor een goed leerproces voor de leerling (en voor mezelf) kan zorgen, zolang je dit maar rustig aanpakt. Dit in combinatie met het oplossingsgericht naar materie kijken, denk ik dat mij een Superprof maakt.
--
--

Andere vergelijkbare leraren Wiskunde

  • Arne

    Antwerpen & Online

    5 (35)
    • €65/u
  • Zahara

    Affligem & Online

    5 (13)
    • €25/u
  • Werner

    Gent & Online

    5 (13)
    • €35/u
    • 1e les gratis
  • Mathias

    Leuven & Online

    4.8 (10)
    • €50/u
  • Louis

    Kortrijk & Online

    5 (18)
    • €50/u
    • 1e les gratis
  • Marie

    Kortrijk & Online

    4.9 (13)
    • €35/u
    • 1e les gratis
  • Nick

    Leuven & Online

    5 (14)
    • €30/u
  • Wassim

    Brussel & Online

    4.9 (15)
    • €45/u
  • Fien

    Leuven & Online

    4.9 (14)
    • €30/u
  • Rene

    Antwerpen & Online

    5 (10)
    • €40/u
    • 1e les gratis
  • Luna

    Haacht & Online

    5 (19)
    • €30/u
    • 1e les gratis
  • Lars

    Stekene & Online

    5 (11)
    • €25/u
    • 1e les gratis
  • Hans

    Sint-Gillis-Waas & Online

    4.9 (14)
    • €30/u
  • Seppe

    Antwerpen & Online

    4.9 (8)
    • €35/u
    • 1e les gratis
  • Maarten

    Hasselt & Online

    5 (16)
    • €30/u
  • Ivetta

    Gent

    5 (7)
    • €50/u
    • 1e les gratis
  • Wigdan

    Puurs & Online

    5 (9)
    • €30/u
    • 1e les gratis
  • Jan

    Alken & Online

    5 (9)
    • €40/u
  • Florijn

    Brugge & Online

    4.9 (12)
    • €55/u
  • Nick

    Kampenhout & Online

    5 (15)
    • €29/u
  • Bekijk meer leraren wiskunde