Marijn - Leraar personal coach -
1e les gratis
Marijn - Leraar personal coach -

Dit is een top leraar. Kwaliteit van het profiel, ervaring in hun vakgebied, gegarandeerd antwoord. Marijn regelt zorgvuldig en met plezier jouw eerste Personal coach les.

Marijn

Dit is een top leraar. Kwaliteit van het profiel, ervaring in hun vakgebied, gegarandeerd antwoord. Marijn regelt zorgvuldig en met plezier jouw eerste Personal coach les.

  • Tarief €39
  • Reactie 1u
  • Leerlingen

    Aantal leerlingen die door Marijn zijn begeleid sinds zijn start bij Superprof

    50+

    Aantal leerlingen die door Marijn zijn begeleid sinds zijn start bij Superprof

Marijn - Leraar personal coach -
  • 4.9 (7 beoordelingen)

€39/u

1e les gratis

Contact opnemen

1e les gratis

1e les gratis

  • Personal coach

Onderwijscoach met ervaring in het onderwijs en bijles geven en een B Psychologie

  • Personal coach

Leslocatie

Ambassadeur

Dit is een top leraar. Kwaliteit van het profiel en van het diploma, gegarandeerd antwoord. Marijn organiseert met plezier jouw eerste les Personal coach.

Over Marijn

Ik ben Marijn. Ik hou van buiten zijn, hout hakken, meubels maken, klussen en bouwen. Mijn verhaal echter kan ik niet vertellen zonder lesgeven vaak te noemen. Mijn eerste lessen gaf ik aan 5 HAVO economie, toen ik zelf in 5 VWO zat en er te weinig docenten waren. Daarnaast gaf ik gitaarles, en sindsdien ben ik nooit meer gestopt. Ik heb alles gedaan, van kleine kinderen leren rekenen die niet naar school konden, tot (pre)masterstudenten die moeite hadden met statistiek, onderwijzen. Mijn ervaring is dat er niet zoiets is als een inherent slechte of onwillensleerling. Er zit altijd een verhaal achter, en met de goede benadering lukt het eigenlijk altijd om contact te maken, en toch te kijken wat samen mogelijk is.

Na mijn middelbare school ben ik Psychologie gaan studeren. Ik wandelde door de Bachelor heen en verdiepte me dermate in onderzoek en statistiek dat ik besloot geen master te gaan doen. Mijn ervaring was dat als je mensen op gevoelsniveau wil helpen, een extra titel daarbij niet zozeer van pas komt als ervaring en een open, belangeloze houding dat wel doen.

Lees verder

Over deze les

  • Alle niveaus
  • Nederlands

Alle talen die tijdens de les gesproken worden :

Nederlands

Heb je echt geen zin om te leren? Word je een beetje misselijk als je aan je toetsweek denkt? Vindt iedereen dat je het zou moeten kunnen, maar lukt het gewoon niet? Wil je wel gaan leren, maar heb je gewoon geen idee hoe je dat nou eigenlijk moet doen? Wil je dolgraag je ouders' verwachtingen waarmaken en ben je bang dat het niet lukt? Of heb je om een willekeurige andere reden moeite met leren?

Ben je docent, en weet je niet hoe je het aan moet pakken met je leerlingen? Zou je wel zelfverzekerd voor de klas willen staan, maar ervaar je er toch elke keer veel stress bij? Wil je wel dingen uitleggen, maar weet je gewoon niet hoe?

Is je antwoord op een willekeurige vraag ja, of geldt dat voor je kind? Neem gerust contact met me op en we kijken wat ik voor je kan doen. Ik geef al les vanaf mijn 15e aan jan en allemaal. Van kinderen van 5 tot ouderen van 65. In muziek, wiskunde, taal, economie, noem het maar op. Ik heb bakken vol ervaring over hoe om te gaan met leerlingen die vaak als moeilijk worden beschouwd, maar vrijwel altijd eigenlijk heel erg leuk zijn. Ondersteund door mijn ervaring en mijn studie gaan we samen op zoek naar hoe jij op een fijne manieren leren, of juist les kan geven.

Lees verder

Tarieven

Tarief

  • €39

Pakkettarieven

  • 5u: €195
  • 10u: €390

online

  • €39/u

gratis les

Marijn biedt zijn eerste les aan. Dit stelt je in staat om je eerste les te volgen en je behoeften af te stemmen op je volgende lessen.

  • 1u

Kom meer te weten over Marijn

Kom meer te weten over Marijn

  • 1) Wanneer is de interesse voor jouw onderwerp en voor het geven van privéles ontstaan?

    1) Als sinds ik een klein ukkie ben, ben ik een breed geïnteresseerd, leergierig persoon geweest. Ik stelde mijn moeder zo veel vragen dat ik toen ik vijf was een kinderencyclopedie van haar kreeg, gevolgd door een echte nadat ik de eerste uit had. Met name geschiedenis, rekenen en wiskunde en de werking van een land op het gebied van economie heb ik altijd leuk gevonden. Uren zat ik later in de bus of in de trein, op weg naar mijn studie psychologie, nog steeds te lezen over Napoleon, Hannibal, Alexander de grote, of over wiskundige raadsels of ontdekkingen. Zelfs de computerspelletjes die ik speelde waren educatief.

    Met lesgeven begon ik toen ik 15 was en in de 5e van het vwo zat. Er waren extra economielessen nodig voor studenten uit 5havo die moeite hadden met de stof en sommige leerlingen werden ingezet om die te geven, ik was er een van. Gelijktijdig besloot ik prive, vanuit mijn eigen kamer, gitaarlessen te gaan geven. Ik speel sinds mijn negende en het lesgeven beviel zo goed dat ik een poging durfde te wagen. Dat heb ik jaren gedaan en sindsdien ben ik altijd in het vak gebleven.
  • 2) Vertel ons meer over het vak waarin je lesgeeft en over de onderwerpen die je leuk vindt om te bespreken met leerlingen (en eventueel ook de onderwerpen die je minder leuk vindt)!

    2) Ik geef verscheidene vakken. Het vak wat ik zonder het leuk te maken op zichzelf al ontzettend leuk vind is geschiedenis. Het ontstaan van de wereld zoals die nu is, jaren van tumult, oorlog, vrede, ontdekkingen, het spreekt allemaal zo ontzettend tot mijn verbeelding. Ik kan me totaal verliezen in een goed boek of een goede film. Voor mij leeft het nog, is het alsof je zo een wereld in stapt die ergens nog bestaat. Nét op de tweede plaats komt wiskunde. Ik denk dat wiskunde de taal van de natuur is. Alles wat we weten, alle patronen, cycli, kunnen gevat worden in wiskunde. Een diep begrip van wiskunde is een diep begrip van de wereld. Als ik opnieuw zou gaan studeren zou ik eerder wiskunde gaan studeren dan psychologie. Het leuke van Wiskunde en Statistiek is ook dat mensen vaak het idee hebben dat het moeilijk is, maar als ze eenmaal leren begrijpen waar het echt over gaat, blijkt dat het allemaal wel meevalt, en dat het zelfs leuk is!

    Gelukkig ben ik er achter gekomen dat, al vond ik de vakken zelf vrij saai toen ik nog op school zat, ook economie en bedrijfseconomie leuk kunnen zijn. Elk vak heeft iets leuks, elk vak kan leuk gemaakt worden. Vaak is echt begrijpen waar het over gaat al een reden waardoor een vak ineens leuk en interessant is.
  • 3) Vertel ons over je grote voorbeeld of rolmodel, of het nou een leraar of lerares is waar je zelf les van hebt gehad of een genie in jouw veld!

    3) Mijn grote voorbeelden zijn een van mijn beste vrienden, die docent is, en mijn vroegere gitaarleraren. Mijn vriend heb ik leren kennen omdat hij mijn engels docent was. We zijn toen samen muziek gaan maken en goede vrienden geworden ondanks ons leeftijdsverschil. Hij is iemand die altijd vernieuwend is, altijd bezig is met hoe onderwijs leuk kan zijn, altijd op zoek naar methoden die mensen meer aanspreken. Zelfs na jaren in het vak is zijn passie onverminderd en dat is erg inspirerend. Mijn gitaarleraren waren allemaal ook passievolle muzikanten, die speelden met plezier en liefde en ook zo lesgaven, ook dat vond ik altijd erg leuk om te merken en zo geef ik (hoop ik) ook les. Tot slot heb ik grote bewondering voor de grote wetenschapscommunicatoren als Neil DeGrasse Tyson, Bill Nye, Michio kaku, Stephen Hawking, etc. Hoe ze in staat zijn complexe stof interessant te maken voor mensen die het nauwelijks kunnen bevatten, zoals ik, vind ik prachtig.
  • 4) Wat zijn, volgens jou, de vereiste kwaliteiten om een expert te zijn in jouw vak?

    4) Ik denk dat het belangrijkste wat een docent moet bezitten om een goede docent te zijn, oprechte interesse en zin om te helpen is. Je eigen ego opzij kunnen zetten, niet daar zitten lesgeven om je goed te voelen over jezelf, maar belangeloos behulpzaam zijn. Van mij hoeft een leerling nooit iets. Ik zal nooit zeggen dat iemand per se huiswerk moet maken en ik vind dat het nooit aan mij ligt als een leerling een goed cijfer haalt, maar aan de leerling zelf. Ik denk dat je als docent ondersteunend moet zijn, een leerling moet leren dat ze het zelf kunnen, zelf verantwoordelijk kunnen leren zijn. Als de lessen dan stoppen, kan de leerling zelf verder en dat is het belangrijkste.
  • 5) Kun je ons een leuke anecdote vertellen die te maken heeft met jouw beroep of jouw eigen schooltijd?

    5) Het leukste verhaal aan mijn schooltijd is denk ik niet zozeer een sterke anekdote, maar eerder een mooi verhaal. Eens per twee jaar deed onze school een muziektheater, een groot toneelstuk met dans en een live band, waar ik in speelde. Meer dan honderd leerlingen en tientallen docenten deden mee. De uiteindelijke speelweek was een van de leukste weken van mijn leven. Het mooiste eraan vond ik dat de groepjes die normaal bestonden onder de leerlingen, en het onderscheid tussen docent en leerling, eigenlijk helemaal wegviel. Iedereen werkte samen en zette zijn of haar schouders eronder en zo zetten we samen iets prachtigs neer. Ik voelde me deel van een grote groep en heb vrienden voor het leven gemaakt. Ik leerde dat docenten ook maar gewoon mensen met een baan zijn en heb ervan geleerd op een hele gelijkwaardige manier met iedereen om te gaan. Dat alles maakte het een bijzondere, leerzame ervaring en ik ben blij dat ik er deel van was.
  • 6) Dan is nu de tijd gekomen om toe te geven dat jij misschien ook wel wat moeilijkheden hebt gehad op school... en hoe je die hebt overwonnen!

    6) Ik heb even nagedacht over hoe eerlijk ik deze vraag ging beantwoorden, en heb besloten dat geheel naar waarheid te doen, al is die niet zo leuk. Mijn schooltijd had leuke elementen, zoals het muziektheater, maar was over het algemeen afgrijselijk, met name de brugklas. Ik voelde me zo naar op school en in de klas dat ik ongeveer een dag per week ziek was van de stress en ook latere jaren ging ik altijd met ontzettende tegenzin naar school. Wat me er doorheen heeft geholpen zijn de bevriende docent waar ik eerder over schreef, muziek maken en mijn vrienden. Een bijzonder iemand als mijn vriend, die langskomt in het leven op het juiste moment, kan een ongelooflijke invloed hebben, levensreddend zelfs, door gewoon steunend aanwezig te zijn. Misschien vind ik het daarom prettig jongeren en ouderen echt te steunen met hun schoolwerk, al is het maar een beetje.
  • 7) Help ons je een beetje beter te leren kennen door ons te vertellen over jouw passies (die je misschien ook van plan bent te delen via Superprof).

    7) In het dagelijks leven werk ik graag met hout, in allerlei vormen. Ik kap bomen om te verkopen, verzaag ze naar planken en balken met de gigantische lintzaag die we hebben, en maak er graag meubels van. Mijn huis, bed, bureau, stoel, tafeltjes zijn allemaal zelfgemaakt. Ik vind het heerlijk zo buiten te werken, fysiek bezig te zijn en mooie dingen te maken. Daarbij hou ik erg van muziek. Ik speel weliswaar wat minder gitaar dan vroeger, maar speel en zing nog steeds wel eens. Ik hou het meest van harmonies zingen met meerdere mensen en hou ook van muziekstijlen waarin dat belangrijk is, zoals bijvoorbeeld bluegrass. Dat past dan ook meteen bij mijn houthakkersbestaan.
  • 8) Wat maakt jou een Superprof (behalve het beantwoorden van deze vragen 😉) ?

    8) Aan mij als leraar heb je iemand die echt tot het gaatje gaat je te leren wat je leren wil. Ik ben gepassioneerd, gedreven, wil graag helpen. Van mij leer je niet alleen stof, maar ook, of misschien wel juist, hoe je later zelf kunt leren op een leuke en efficiënte manier. In de regel slagen mijn leerlingen dan ook altijd, of gaan ze over, ook al begonnen ze het jaar nog met zo'n achterstand. Daarbij zijn lessen samen gewoon leuk. Ik heb vrijwel nooit een saai uur met iemand, of een les die niet nuttig was. De tijd vliegt altijd om, voor je het weet is het alweer klaar. Die combinatie, leuk, nuttig, leerzaam, maakt mij de superprof.
--
--

Andere vergelijkbare leraren Personal coach

  • Seppe

    Gent & Online

    4.9 (7)
    • €20/u
    • 1e les gratis
  • Louise

    Paris 8e, Frankrijk & Online

    4.9 (53)
    • €30/u
    • 1e les gratis
  • Aram

    Zaventem & Online

    5 (6)
    • €30/u
    • 1e les gratis
  • Tom

    Sint-Katelijne-Waver & Online

    5 (3)
    • €30/u
    • 1e les gratis
  • Niels

    Malle & Online

    5 (3)
    • €40/u
    • 1e les gratis
  • Halid

    Gent & Online

    5 (4)
    • €1/u
  • Benedicte

    Antwerpen & Online

    5 (4)
    • €65/u
    • 1e les gratis
  • Sirk

    Antwerpen & Online

    5 (3)
    • €65/u
    • 1e les gratis
  • Charley

    Heist-op-den-Berg & Online

    5 (2)
    • €77/u
    • 1e les gratis
  • Mariame

    Tienen & Online

    5 (2)
    • €25/u
    • 1e les gratis
  • Monika

    Stekene & Online

    5 (2)
    • €75/u
    • 1e les gratis
  • Deborah

    Jabbeke & Online

    5 (2)
    • €40/u
    • 1e les gratis
  • Carmen

    Antwerpen & Online

    5 (2)
    • €25/u
    • 1e les gratis
  • Kiara

    Wingene & Online

    Nieuw
    • €25/u
    • 1e les gratis
  • Gerrit-Jan

    Temse & Online

    Nieuw
    • €60/u
    • 1e les gratis
  • Yade

    Antwerpen & Online

    Nieuw
    • €75/u
    • 1e les gratis
  • Yassine

    Antwerpen & Online

    Nieuw
    • €32/u
    • 1e les gratis
  • Ekrem

    Beringen & Online

    Nieuw
    • €45/u
    • 1e les gratis
  • Renske

    Antwerpen & Online

    Nieuw
    • €50/u
    • 1e les gratis
  • Peter

    Hurdegaryp, Nederland & Online

    4.9 (11)
    • €26/u
    • 1e les gratis
  • Bekijk meer leraren personal coach